Posjetnice - sfdigital.hr
Posjetnica je sastavni dio svakog dobrog poslovanja. Zbog svoje veličine i cijene, to je vjerojatno najmoćniji dio.
sfdigital, sfdigital.hr, systema frontis, systema-frontis, systema, frontis, posjetnice, vizitke, business card, posjetnica, vizitka, digitalni tisak, print, foliotisak, rundanje, zlatni tisak, digitalni tisak
15212
page,page-id-15212,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-7.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.1,vc_responsive
 

Posjetnice

Ključ koji otvara sva vrata.

Posjetnica je sastavni dio svakog dobrog poslovanja. Zbog svoje veličine i cijene, to je vjerojatno najmoćniji dio. Naravno, ne možete očekivati ​​da će vaša posjetnica ispričati cijelu priču o vašoj tvrtki. Ono što bi trebalo očekivati ​​da će učiniti je stvoriti profesionalnu sliku o vama i vašem poslovanju koju će ljudi lako prepoznati i zapamtiti. U stvari, ova mala kartica čini za vas više nego ste toga svjesni.

“Veličina je ipak važna!”

1. Razmjena kontakt podataka digitalnim putem nije osobna

Umrežavanjem se postiže stjecanje pravih veza. Slanje podataka o kontaktu putem SMS-a ili e-mailom je pogodno kad je riječ o brzini, ali je također vrlo ne osobno. Razgovor u četiri oka je pravi početak svakog razgovora i pregovora. Kada ste non-stop zauzeti nebrojenim mailovima i pozivima koje odradite kroz radni dan ne stvara se nikakvo važnije sjećanje na osobu s kojom ste razgovarali. Posjetnica stvara određenu sliku o poslovanju i lako je s nje koristiti ili prepisati sve podatke koji se nalaze na njoj.

 

Razmjena posjetnica

2. One su najučinkovitiji marketinški alat

E-mail marketing, optimizacija tražilica i plaćeni mediji će napraviti veliki posao za privlačenje potencijalnih kupaca i klijenata, ali oni još uvijek nisu tako učinkoviti kao što je sastanak uživo zapečaćen stiskom ruke uz razmjenu posjetnica. Možete naići na potencijalnog klijentat ili kontakt u bilo koje vrijeme – manifestacije, konferencije, ručkovi i večere, druženja, zračne luke – i na svim tim mjestima je dobro biti “oboružan” s posjetnicama kako nebi propustili priliku da sklopite vrijedne poslovne veze. Najbolje je rasporediti posjetnice na par mjesta da uvijek budete sigurni da imate koju sa sobom – u novčaniku, torbi od laptopa, u autu, gdje god mislite da bi vam dobro došle.

 

TAKE IT OT LIV IT

3. Posjetnica je prvi dojam vašeg branda

Kada upoznate nekoga tko bi mogao biti nova perspektivna poslovna veza, sigurno bi htjeli ostaviti jako dobar prvi dojam. Pamtljiva posjetnica će učiniti mnogo više nego samo prosljeđeni kontakt putem maila ili telefona. Kada uspostavite vezu pomoću vaše posjetnice želite ostaviti jak prvi dojam i nakon što sastanak završi i svatko ode u svom smjeru. Jedinstvena posjetnica će biti nešto skuplja – ali ni jedna ne može biti toliko skupa. Slobodno malo pričekajte sa ping pong stolom za ured i napravite si posjetnice kakve zaslužujete.

 

 

 

drvena posjetnica sa zlatnom folijom

4. Kreativne vizitke su one o kojima se priča

Posjetnica je fizički objekt s kojim susrećete svog potencijalnog klijenta. Na taj način vaš brand trajno ostaje s njima. Kada upoznate stranku i razmjenite e-mail adrese i telefonske brojeve pozdravite se i svatko odlazi sa novim brojem i mailom u svom telefonu – i to je to, netko će nekad nazvati ili poslati mail. Ako s druge strane ostavite svoje unikatne posjetnice kod nekoga, velika je verojatnost da će se ta posjetnica pogledati ponovno, možda i više puta, vrlo vjerojatno i pokazati drugima.

 

special business card

5. Posjetnice pokazuju da ste spremni

Da li vam se ikada dogodilo da vam je netko napisao svoje kontakt podatke na komadić papira i predao vam ga? Možda vam se dogodilo da ste vi napisali kontakt podatke na komadić papira i dali nekome? Vjerojatno se to svima u jednom trenutku dogodilo. No, ukoliko pokažete da ste u svakome trenutku spremni, to je dobar indikator da ste savjesni i profesionalni. Posjetnica je mala, ali sadrži bitne podatke i može značiti mnogo za vas i vaše poslovanje.

 

Business Card, Ticket, Human Hand.